Asmeninis asistentas

Asmeninis asistentas – tai daugiafunkcinis specialistas, savo klientui padedantis kompensuoti prarastus gebėjimus, trukdančius pilnavertei asmens savirealizacijai arba veikiančius jo kasdienį gyvenimą.

Asmeninio asistento klientai gali būti visi, kuriems reikalinga kito žmogaus pagalba:

  • regos sutrikimų turintys asmenys;
  • fizinę negalią turintys asmenys;
  • sergantys nepagydoma liga;
  • vaikai, suaugę, pagyvenę žmonės.

Nepaisant to, kad profesionalus asmeninis asistentas turėtų žinoti kaip bendrauti su skirtingus sutrikimus turinčiais klientais ir išmanyti darbo etiką, paslaugas ir teisės aktus susijusius su savo darbo specifika, jis taip pat turėtų pasižymėti ir tam tikromis asmeninėmis savybėmis, tokiomis kaip: patikimumas, lankstumas, kantrybė, empatija, pagarbumas, nuoširdumas, gebėjimas išklausyti ir nesmerkti.

Asmeninis asistentas savo klientui gelbėja visose srityse, kuriose jam reikia pagalbos arba tiesiog norisi draugystės: maudymasis, apsirengimas, namų priežiūra, valgymas, apsipirkimas, pasivaikščiojimas, ekskursijos, kelionės, pomėgiai, lankymasis įvairiose įstaigose, skaitymas, rašymas, medikamentų nupirkimas ir t.t.

Trumpai tariant, asmeninis asistentas padeda užtikrinti savo klientui tiek kasdienius, tiek visuomeninius poreikius. Tokiu būdu, asmeninio asistento klientas tampa drąsesnis ir ne taip stipriai priklausomas nuo šeimos narių, kurie irgi turi teisę gyventi savo pilnavertį gyvenimą.

Jei manote, kad ir Jums ar Jūsų artimam žmogui yra reikalinga asmeninio asistento pagalba, kviečiame drąsiai kreiptis į mus el. paštu: info@kspic.lt arba skambinti informacijos telefonais: 8 645 49 444; (8 4) 621 1283; (8 4) 621 2664.